tisdag 15 januari 2013

14 Jan


  1. Vad har din grupp arbetat med idag? Jag har sågat ut träskivor.
  2. Vad har du arbetat med? Vilken har varit din roll? Jag har sågat ut träskivor, jag har gjort allt
  3. Vad har fungerat bra under dagens arbete? Att jag har fått jobbat och det har gått ganska så effektivt.
  4. Vad kan gruppen bli bättre på? Inget just i dag... Det blev 1 fel så jag kan planera bättre...
  5. Vad kan du göra för att bidra till att arbetet blir mer effektivt? Planera allt kanske?
  6. Vilka mål har du arbetat med idag? A - Eleven kan samtala om och diskutera varierande ämnen genom att ställa frågor och framföra åsikter med välutvecklade och väl underbyggda argument på
    ett sätt som för samtalen och diskussionerna framåt och fördjupar eller breddar dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar